31 december och 26 dagar kvar

Jag är så duktig på att uppdatera. Här är jag igen iallafall, jag blir bara rundare och större för varje dag som går och han där inne lever loppan. Men nu kan han komma ut när han vill, för nu har vi flyttat klart, hans säng är monterad och skötbordet på plats och väntar! Just nu har han hicka och samtidigt hoppar runt. trhycker ut min mage till MAX verkligen.
Ska även till barnmorskan nu den 9e januari och om min mage fortsätter att vara "för stor" tänker jag begära ett TUL, för jag trycker inte ut en klumpeduns på 5-6 kilo. Då blire kejsarsnitt, utan tvekan.
Nu önskar jag och kalaskulan er gott nytt år! Nästa gång slänger jag nog upp en namnlista till bebis. Men när det blir kan jag inte lova. Så läs för sjuttsingen inte denna blogg! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0