Vecka 9 (:

En vecka har gått och  jag har inte uppdaterat. Jag tror inte att någon lider för det. Är nu i vecka 9, alltså har det gått en månad sen jag fick reda på det. Och över 5 veckor kvar till inskrivningen. Så tråkigt att behöva vänta. Men man måste ju kunna be om något, typ om att få höra hjärtljuden eller så, för jag vill inte gå runt med (om det nu skulle vara så) en "missed abortion" i 18 veckor innan jag får veta något ens. Bara jag får reda på det ska de börja handlas. Jag har en lååång lista, gäller att börja i tid. Jag försöker iallafall att tänka positivt och att jag verkligen ska få en liten.
Min kära mamma har även fått reda på att jag tänker behålla, och hon sa att hon är 90% glad över det, hon önskade bara att tidpunkten hade varit annorlunda. Jag är påväg att berätta för pappa men det får vänta lite.
Även denna vecka i graviditeten börjar barnet få ett kön. Och ja, jag kommer att ta reda på vad det är om det skulle gå.
Vecka 5. Ett tydligt (enligt mig) plus.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0