Fredag

Okej, så jag glömde bort bloggen igår. Och jag hade ingen lust heller, för det var ett helvete här hemma. Man ska tydligen inte må bra, för då jävlar. Därför ska man tryckas ned till den gräns där man spricker av frustration. Därför har jag försökt att vara extra trevlig och tillmötesgående idag, och jag vet inte om det är inbillning eller inte, men det kanske funkade.
Vi har idag vart i Kattne och inföskaffat oss i ännu en spjälsäng, ännu ett skötbord, lite smågrejer till mamsen, ett köksbord och 4 stolar, två virknålar, ett par ASBALLA byxor, och lite gratisgrejer man får på COOP för att jag flyttat.
Mamma ville ha en säng här hemma och hon fick en för 50 kr. Och jag fick ett fräscht skötbord och en jävla backpain.

Vecka 30 idag. Idag ska du väga ca 1400 gram och du är ungefär 39 centimeter.  Och du är mysigare än mysigast nu när du hoppar runt, du slåss, du sparkas. Du är det finaste jag vet, utan att jag vet hur du ser ut. Det vackraste jag har, utan att ha dig. Min finafina bebis.
Anyway!
Nu ska jag sitta här och lyssna på mammas eeeviga smaskande och bli lite äcklad innan jag ska sova.
Godnatt!

Finaste syskon och jag påväg till Denmark.
Kanske blir du lik din morbror?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0