Torsdag

Fråga Olle-dokumentären. Finns det något bättre egentligen? Att se hur mycket det egentligen finns i den "hemliga" världen är ju asballt! Så det ska jag roa mig med ikväll till ljudet av mammas smaskande. Jag blir superäcklad av ljudet, synen och lukten. Verkligen jätteäcklad. Men det blir jag av de flesta som äter just nu, säkert av mig själv med om jag hade en spegel framför mig. Och speciellt de som äter illaluktande mat - fyfan! Som tanten nyss gjorde, makrill.
Men så kan de va. Har iofs jävligt svårt just nu för pannkakor, plättar, crepes och våfflor också. Det är (just nu pga graviditet) jävligt vidrigt. Är inget jag direkt känner för att äta.

Påtal om något helt annat. Imorgon äre fredag, det betyder.. *damdamdam*.. VECKA 29! Jag lovar inget, för jag suger på att hålla det när det gäller bloggen, men jag ska försöka blogga imorgon också!
PUSS

En flätad mama-to-be!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0