Hello world.

Usch! En hel vecka har gått och jag har inte uppdaterat! Fy mig!
Iofs så händer det heller inte så mycket.. Var iväg igår och lyssnade på bebis hjärta och det slog 140/minut. Hon sa även att hon trodde han var vaken. Jag kände inga sparkar eller så, men man känner ju inte ALLA rörelser bebis gör heller. Sen fick jag med lite papper som jag ska fixa med och ringa familjerätten och fastställa faderskap. Och idag ska jag ringa om att kolla på lägenhet, ska bara hitta någon som vill följa med mig, för att klampa runt där inne själv är inget som lockar.

Nu har jag precis ätit frukost och nu har jag en vilding som leker karate i magen. Snurrar runt och sparkas och slåss. Mysigt! 
Godmorgon!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0