Onsdag

Aha! Bara två dagar! Jag kom ihåg min blogg, även fast jag inte har något att skriva.
Bebis leker karate på kissblåsan och livet leker! Jag mår riktigt bra för en gångs skull. Hoppas bara det håller i sig för det känns ovant och jävligt bra.

Igår var jag även hos barnmorskan och fick lite svar på frågor och så. 24e är nästa tid och vad vi ska göra då är väl samma sak som vanligt. Jag har ju ingen aning nu.

Alla bloggar jag läser har jämt så mycket att skriva om sin graviditet och annat, men jag har verkligen inte det. Varför är det så tomt i min blogg för? Kan någon snälla förklara det?
Nu ska jag klä på mig och gå ut och gå en stund (om jag hittar min MP3).
Adjökens!
Undra om bebis liknar sin mamma sen när han kommer ut.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0