Hormonöverflöd

Har kommit in i nån jävligt hormonsprudlande period. Jag bölar av minsta lilla, får dåligt samvete av allt. Som idag så fick jag dåligt samvete för att jag inte åkte till min mor och gick ut med hundarna, så mamma måste göra det på lunchen. Det mår jag fortfarande dåligt av. Och idag var jag tvungen att ta mina kusiner och gunga för jag hade ju sagt det igår att vi skulle det, men när dom skulle sova på dagen gick jag hem. Och det mådde jag jättedåligt över! Så idag gick vi och gungade istället. Och dom är nog de sötaste barnen jag någonsin sett.
Men eftersom vi gick och gungade idag så mår vi alla lite bättre tror jag!
Nu ska jag ta mitt sorgsna mig och leta efter namn - bara för att det är så mysigt.
Hej världens finaste.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0