It wont be long

Jag har nu vandrat 148 dagar av de ca 280 dagarna. Det är mer än hälften. Det är 52,9%. Det betyder även att jag snart får se vem min finaste prins är. Oh, jag vill veta nu! Fast nej, det vill jagi nte för det är för tidigt. Snälla, låt dessa månader gå fort.
Mormor har fällt några konstiga kommentarer i helgen. Som att hon ska leva när hon ska bli gammelmormor, och hur många alvedon ska barn äta. Kanske bara ett konstigt sammanträffande, eller så vet hon något.
Jag vet själv om att jag är ett kommateckenknarkare men jag kommer aldrig ge upp det.
Nu ska jag sova. Men först ska bebis lyssna på musik. Godnatt.
Min fina hårfärg som jag saknar.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0