Mage+Kommentarer

Jag skrev fel igår, har visst 10 byxor, 16 bodys och 3 heldressar! Blev visst lite mer än vad jag trodde. Idag såg jag att tröjan som förut inte satt tight på magen nu sitter tight över magen. Fiiiiint! Och ännu har inte tant mamma berättat för släktingar, så vi får se när jag åker hem nästa gång. Får även höra kommentarer heeeela tiden om att jag ska röra på mig, att jag ska äta bättre, att jag ska göra det ena eller det andra. Hela min uppväxt har dom sagt det till mig, vilket gör att jag gör det - inte alls. Så sinnessjukt trött på det. Säger att jag inte ska äta socker, att jag itne ska sitta vid datorn, att jag inte ska titta på tv..
Namnet är iaf bestämt nu, men det väljer jag att inte gå ut med förrens han är född. Vilket mina syskons mamma tycker är helt fel. Och hon kallar det även ett "blatte"namn. Men det är inte henne jag ska namnge, så hon kan ta sig.
Nu ska jag plocka upp lite här hemma. På återseende mina kära 4 läsare.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0